fredag 5 november 2010

Pimpat skötbord....

Rumpetuss och J ska ju få en liten bäbis snart..eller nedsläppsdatum var egentligen igår men det tyckte inte Blobben passade...det är ju bekvämt inne i magen juh!! Iallfall så är Blobbens rum iordningställt (så det är bara att komma nu!!!!) och däribland har ett skötbord målats om och pimpats lite...så här blev det:
innan pimpningen var skötbordet träfärgat och utan "draperier" - TACK snälla Ella för att vi fått ditt skötbord som du inte längre behöver!!!

5 kommentarer:

  1. Sv; Tack själv! :) Och nejdå, for inte alls på nån shopping, får bli till nästa vecka :P

    SvaraRadera
  2. Snyggt pimpat! Ofattbart att Blobben kan hålla sig från att se och uppleva detta live!

    SvaraRadera
  3. Yngla: Ja visst är det ofattbart!! Kan du inte prata allvar med den så den kommer ut?? Har du några tips?? =)

    SvaraRadera
  4. mycket fint!-jag tar nog tillbaka det där skötbordet sen ;) och blobben kommer ut jag lovar! även om dagarna känns långa-tro mig jag vet =) kram på dej!/Mia

    SvaraRadera
  5. Du får tillbaka skötbordet om du vill =) Jo Blobben kommer när den kommer, jag gillar att vara gravid så det gör inget att det dröjer men jag är ju sååååå nyfiken juh!! Kram tillbax

    SvaraRadera